REGULAMIN DOSTĘPU DO APLIKACJI HEARBOX MOBILE

obowiązuje od dnia 21.05.2025, godz 12:00

Niniejszy regulamin określa zasady i warunki korzystania z Aplikacji Hearbox Mobile.

I. SŁOWNIK POJĘĆ

  1. Aplikacja -- oprogramowanie w postaci aplikacji mobilnej o nazwie Hearbox Mobile, przeznaczone do instalacji przez Użytkownika końcowego na Urządzeniu, dostępna do pobrania w sklepach Google i IOS, za pośrednictwem której Użytkownik końcowy może korzystać ze świadczonych tam Usług.
  2. Konto -- podstrona Aplikacji Hearbox Mobile, zbiór uprawnień udostępniony przez Usługodawcę Użytkownikowi końcowemu po dokonaniu przez niego rejestracji Konta w Aplikacji, indywidualizujący Użytkownika oraz umożliwiający dostęp do funkcjonalności Aplikacji.
  3. Podopieczny - osoba fizyczna nieposiadająca pełnej zdolności do czynności prawnych, która korzysta lub zamierza korzystać z Usług Aplikacji pod nadzorem Użytkownika końcowego.
  4. Przerwa techniczna - czasowe wyłączenie funkcjonalności Aplikacji w całości lub w części, związane z awarią Aplikacji, w tym serwerów Aplikacji, lub związane z koniecznością konserwacji tych serwerów bądź modernizacją lub przebudową Aplikacji, w czasie którego nie jest możliwe korzystanie ze wszystkich lub wybranych Usług.
  5. Regulamin -- niniejszy regulamin dostępu do Aplikacji.
  6. Subkonto - podstrona Aplikacji Hearbox Mobile, utworzona przez Użytkownika końcowego dla Podopiecznego.
  7. Usługa -- udostępnione Użytkownikowi końcowemu przez Usługodawcę funkcjonalności Aplikacji opisane w Regulaminie stanowiące usługi świadczone drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2024 r., poz.1513 ze zm.).
  8. Usługodawca: INSTYTUT FIZJOLOGII I PATOLOGII SŁUCHU z siedzibą w Warszawie przy ul. Mochnackiego 10, 02-042 Warszawa, wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000086236, NIP 5261744423, Regon 011692096.
  9. Urządzenie - mobilne urządzenie elektroniczne typu smartfon.
  10. Użytkownik końcowy -- osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która korzysta lub zamierza korzystać z Usług Aplikacji.

II. DOSTĘP DO APLIKACJI

  1. Użytkownik końcowy może zarejestrować swoje indywidualne Konto, za pośrednictwem którego możliwe jest korzystanie z funkcjonalności Aplikacji.
  2. W ramach Konta Użytkownik końcowy ma dostęp do następujących Usług:
    • wykonanie przesiewowego testu słuchu Użytkownika końcowego.
  3. W celu skorzystania z Usług dostępnych w Aplikacji, Użytkownik końcowy loguje się na swoje Konto przy użyciu loginu (login to adres email Użytkownika końcowego) oraz hasła dostępu, ustalonego dla Konta w sposób opisany poniżej.
  4. Użytkownik końcowy po dokonaniu autoryzacji rejestracji Konta (poprzez zatwierdzenie linku z wiadomości e-mail wysłanej w czasie rejestracji Konta) otrzyma dostęp do funkcjonalności Aplikacji.
  5. Warunkiem do utworzenia Konta przez Użytkownika końcowego jest zapoznanie się Użytkownika końcowego z Regulaminem i złożenie przez Użytkownika końcowego oświadczenia o jego akceptacji lub zalogowanie się przez niego na Konto, co jest równoznaczne z zapoznaniem się z Regulaminem i złożeniem oświadczenia o jego akceptacji.
  6. Każdy Użytkownik końcowy może zarejestrować tylko jedno Konto w Aplikacji. Nie jest dopuszczalne tworzenie przez tego samego Użytkownika końcowego wielu Kont z wykorzystaniem tych samych danych (tzw. multikonta), w szczególności nie jest dopuszczalne utworzenie więcej niż jednego Konta z wykorzystaniem tego samego adresu e-mail. Konta utworzone przez Użytkownika końcowego ponad limit określony w zdaniu pierwszym mogą zostać usunięte przez Usługodawcę. Użytkownik zostanie poinformowany na adres e-mail o usunięciu takiego Konta.
  7. Hasło dostępu do Konta jest alfanumeryczne i składa się z co najmniej 8 znaków, w tym co najmniej 1 cyfry, co najmniej 1 dużej litery i co najmniej 1 małej litery oraz znaku specjalnego. Użytkownik końcowy powinien zachować login i hasło do Konta w tajemnicy przed osobami trzecimi.
  8. Hasło dostępu do Konta znane jest wyłącznie Użytkownikowi końcowemu i jego zmiana może nastąpić poprzez zalogowanie się Użytkownika końcowego na swoje Konto przy użyciu dotychczasowego hasła dostępu do Konta oraz zrestartowanie hasła na mail Użytkownika końcowego.
  9. Jeśli po zalogowaniu się na Konto przez okres 20 minut Użytkownik końcowy nie podejmie żadnej aktywności, ze względów bezpieczeństwa nastąpi automatyczne wylogowanie Użytkownika końcowego z Konta.
  10. Logowanie do Konta wymaga każdorazowo wprowadzenia loginu oraz hasła dostępu do Konta. Siedmiokrotne, błędne wprowadzenie loginu lub hasła dostępu do Konta spowoduje zablokowanie Konta na 15 minut. Po tym czasie Użytkownik końcowy powinien ponownie wpisać kolejno poprawny login oraz właściwe hasło dostępu do Konta. Kolejne 7 (osiem) błędnych prób logowania do Konta spowodują kolejne jego zablokowanie.
  11. W przypadku ujawnienia osobie trzeciej hasła dostępu do Konta należy bezzwłocznie zresetować hasło dostępu po zalogowaniu się na Konto lub zgłosić się do Usługodawcy w celu zablokowania dostępu do Konta. W wyniku zresetowania hasła Użytkownik końcowy otrzyma na swój adres e-mail link do resetu hasła.
  12. Odzyskanie zagubionego hasła dostępu wymaga jego zresetowania zgodnie z ustępem powyżej.
  13. Użytkownik końcowy może po zalogowaniu samodzielnie zmienić nazwę użytkownika i datę urodzenia przypisany do Konta oraz je usunąć, Użytkownik końcowy nie może zmienić e-amaila.
  14. Usługodawca zapewnia bezpieczne logowanie do Konta wyłącznie przy użyciu danych logowania wprowadzanych w Aplikacji.
  15. Z uwagi na fakt, że na adres e-mail podany przez Użytkownika końcowego przekazywane są informacje dotyczące konta w Aplikacji, w tym mogące ujawniać dane osobowe Użytkownika końcowego oraz informacje o udzielonych świadczeniach, Usługodawca nie zaleca podawania adresu e-mail współdzielonego przez Użytkownika końcowego z osobami trzecimi, z uwagi na ryzyko dostępu do danych przez osoby nieupoważnione. Użytkownik końcowy ponosi wyłączną odpowiedzialność za sposób korzystania z podanego przez Użytkownika końcowego adresu e-mail.
  16. Usługodawca może w każdym czasie zweryfikować dane każdego Użytkownika końcowego użyte w czasie rejestracji w zakresie zgodności dokonanej rejestracji z postanowieniami Regulaminu.

III. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z APLIKACJI

  1. Usługodawca świadczy za pośrednictwem Aplikacji na Koncie Usługi określone w ust. 2 Części II Dostęp do Aplikacji.
  2. Użytkownik końcowy może korzystać z Usług świadczonych w okresie dostępu, o którym mowa poniżej w ust. 4 Części IV Wymagania techniczne oraz przerwa techniczna.
  3. Do korzystania z Aplikacji wymagane jest posiadanie przez Użytkownika końcowego Urządzenia z możliwością pobierania Aplikacji ze sklepów Google oraz iOS.
  4. Użytkownik końcowy nie może:
    1. w jakikolwiek sposób wprowadzać do Aplikacji treści:
      1. o charakterze bezprawnym,
      2. stanowiących złośliwe oprogramowanie zakłócające funkcjonowanie Aplikacji (w szczególności wirusy, konie trojańskie, skrypty i oprogramowanie zmieniające kod Aplikacji lub niszczące Aplikację) lub przechwytujące dane dostępne w Aplikacji,
      3. do których nie mają praw;
    2. korzystać z Aplikacji w sposób niezgodny z przepisami prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu;
    3. dostarczać treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  5. Poza przypadkami określonymi w ust. 4 powyżej, zakazane jest także korzystanie z Aplikacji w sposób niezgodny z zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami, oraz w sposób zakłócający prawidłowe działanie Aplikacji bądź w sposób, który narusza uzasadnione interesy Usługodawcy.
  6. W przypadku naruszenia ust. 4 oraz ust. 5 powyżej, Usługodawca zastrzega sobie prawo do zablokowania Użytkownikowi końcowemu dostępu do Aplikacji, a blokada ta nie może być traktowana, jako przejaw nienależytej staranności Usługodawcy, zaś odpowiedzialność Usługodawcy wobec Użytkownika końcowego, w szczególności wszelkiego rodzaju odpowiedzialność odszkodowawcza, za skutki zastosowania tego środka, jest wyłączona.

IV. WYMAGANIA TECHNICZNE ORAZ PRZERWA TECHNICZNA

  1. Użytkownik końcowy musi spełniać następujące wymagania techniczne do korzystania z Aplikacji:
    1. numer telefonu komórkowego zarejestrowany w polskiej sieci operatora telefonii komórkowej,
    2. połączenie z siecią Internet -- w celu pobrania Aplikacji oraz w celu korzystania z usług Aplikacji wymagających połączenia z tą siecią,
    3. Urządzenie działające w oparciu o następujące systemy operacyjne i ich wersje:
      1. Android w wersji 9 i wyższej,
      2. iOS w wersji 13.4 i wyższej.
  2. Wymagania w przedmiocie wersji systemów operacyjnych, określone w ust. 1 pkt 3 powyżej, stanowią wymagania minimalne. Według najlepszej wiedzy Usługodawcy możliwe jest również korzystanie z Aplikacji za pośrednictwem niższych wersji systemów, niż wymienionych w ust. 1 pkt 3, jednakże jedynie systemy operacyjne w wersjach wskazanych w powyższym punkcie zapewniają prawidłowe działanie Aplikacji.
  3. Za wszelkie problemy wynikające ze stosowania urządzeń lub systemów operacyjnych nie spełniających wymogów opisanych w niniejszej Części IV Wymagania techniczne oraz przerwa techniczna, w szczególności za spowodowane tym nieprawidłowe funkcjonowanie Aplikacji, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności.
  4. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby dostęp za pośrednictwem Aplikacji do danych z serwerów Aplikacji był możliwy przez 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu, co nie wyłącza uprawnienia Usługodawcy do zarządzenia Przerwy technicznej i czasowego ograniczenia bądź wyłączenie w całości lub w części powyższego dostępu.
  5. W przypadku potrzeby zarządzenia Przerwy technicznej, Usługodawca poinformuje o przewidywanym terminie wystąpienia i trwania Przerwy technicznej w komunikacie wyświetlanym bezpośrednio w Aplikacji.

V. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane dalej „RODO") informujemy, iż:

  1. Administratorem danych osobowych Użytkowników końcowych przetwarzanych w celu realizacji Usług za pośrednictwem Aplikacji jest Usługodawca, tj. Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, e-mail: hearbox.mobile@ifps.org.pl
  2. Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym Użytkownik końcowy może się kontaktować w przypadku pytań lub uwag dotyczących przetwarzania danych osobowych Użytkowników końcowych i praw przysługujących im na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Dane kontaktowe: tel. (22) 35-60-468, adres e-mail: iod@ifps.org.pl
  3. Zakres danych osobowych przetwarzanych w związku z działaniem Aplikacji.
    W celu prawidłowego działania Aplikacji przetwarzane mogą być następujące dane:
    1. Dane Użytkownika: adres e-mail, imię, nazwisko, płeć, data urodzenia.
    2. Dane subkont (podopiecznych) wprowadzone przez Użytkownika: imię, nazwisko, płeć, data urodzenia.
    3. Informacje dotyczące przeprowadzanych badań: daty, wyniki oraz metadane testów wykonanych przez Użytkownika lub subkonta.
    4. Dane techniczne dotyczące Urządzenia i połączenia: model i producent telefonu, system operacyjny (nazwa i wersja), adres IP wykorzystywany podczas połączenia z serwerem Aplikacji.
    5. Informacje dotyczące aktywności Konta: data założenia konta, zmiany hasła, logowania i wylogowania.
  4. Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu może przetwarzać dane osobowe Użytkowników końcowych zgromadzone za pośrednictwem Aplikacji, w następujących celach:
    1. w celu utworzenia Konta i umożliwienia korzystania z Usług świadczonych za pośrednictwem Aplikacji -- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. w celach związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych, w tym diagnozy medycznej i leczenia - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) oraz art. 9 ust. 2 lit h) RODO w związku z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ustawą z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia oraz innymi właściwymi przepisami prawa krajowego;
    3. w celach naukowych, zgodnie z wymogami badania, w którym uczestniczy Użytkownik końcowy (zwanego dalej „Badaniem") -- na podstawie wyrażonej przez Użytkownika końcowego zgody na udział w Badaniu, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) oraz art. 9 ust. 2 lit. a) RODO, bądź na innej podstawie prawnej wskazanej w informacji o przetwarzaniu danych dla uczestnika Badania;
    4. w celach wynikających z uzasadnionych interesów prawnych obejmujących ustalenie, dochodzenie lub obronę ewentualnych roszczeń, w myśl art. 6 ust. 1 pkt f RODO.
  5. Dane osobowe Użytkownika końcowego mogą zostać ujawnione:
    1. osobom wykonującym zawód medyczny zatrudnionym lub współpracującym z Instytutem Fizjologii i Patologii Słuchu,
    2. personelowi biorącemu udział w Badaniu (zgodnie z warunkami tego Badania),
    3. dostawcom usług technicznych i organizacyjnych dla Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu, które umożliwiają udzielanie świadczeń zdrowotnych (w szczególności dostawcom i podmiotom wyspecjalizowanym w zapewnianiu obsługi technicznej systemów teleinformatycznych, w tym Aplikacji),
  6. Dane osobowe Użytkowników końcowych nie będą przekazywane do państw trzecich (poza Europejski Obszar Gospodarczy) i do organizacji międzynarodowych.
  7. Dane osobowe Użytkowników końcowych będą przetwarzane przez okres korzystania z Konta, a następnie mogą być przechowywane przez wymagany przepisami prawa okres przechowywania dokumentacji medycznej, w szczególności zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta lub przez okres przedawnienia roszczeń określony w przepisach prawa. Dane osobowe Użytkowników końcowych zbierane w celu udziału w Badaniu będą przetwarzane do czasu zakończenia Badania.
  8. Użytkownikom końcowym przysługuje prawo żądania dostępu do swoich danych, sprostowania danych nieprawidłowych, uzupełniania danych niekompletnych.
  9. Użytkownikom końcowym przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. Podanie przez Użytkownika końcowego danych osobowych w zakresie adresu e-mail jest warunkiem utworzenia Konta w Aplikacji.
  11. Użytkownicy końcowi nie będą podlegać decyzjom podejmowanym w sposób zautomatyzowany (bez udziału człowieka). Dane osobowe Użytkowników końcowych nie będą również wykorzystywane do profilowania.
  12. Usługodawca nie wykorzystuje w Aplikacji sztucznej inteligencji do przetwarzania danych Użytkownika końcowego. Wszystkie operacje na danych osobowych są wykonywane przez personel medyczny lub inne osoby upoważnione do przetwarzania danych w ramach świadczenia usług zdrowotnych lub badawczych.
  13. Użytkownikowi końcowemu przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.

Informacje dla pacjentów o przetwarzaniu danych osobowych przez Usługodawcę podane są na stronie internetowej o adresie: hhtps://ifps-mobile.hearbox.pl .

VI. REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące Usług świadczonych za pośrednictwem Aplikacji mogą być zgłaszane:
    1. listownie na adres: Kajetany, ul. Mokra 17, 05-830 Nadarzyn
    2. za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: hearbox.mobile@ifps.org.pl .
  2. W przypadku odkrycia przez Użytkownika końcowego luk bądź nieprawidłowości w funkcjonowaniu Aplikacji oraz niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi, Użytkownik końcowy może zgłosić powyższe Usługodawcy poprzez e-mail pod adresem: hearbox.mobile@ifps.org.pl.
  3. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail użyty do rejestracji Konta Użytkownika w Aplikacji, opis sprawy.
  4. Reklamacje dotyczące funkcjonalności Aplikacji rozpatrywane będą w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych, a reklamacje dotyczące pozostałych kwestii, w tym kwestii medycznych rozpatrywane będą w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od daty ich wpływu .
  5. Użytkownik końcowy zostanie powiadomiony o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą e-mail na adres e-mail, z którego zostało przesłane zgłoszenie reklamacyjne lub na adres adresata listu lub w inny sposób.

VII. ZAWARCIE I WYPOWIEDZENIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Aplikacji niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2024 r., poz.1513 ze zm.).
  2. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną za pośrednictwem aplikacji zostaje zawarta pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem końcowym z chwilą pierwszego zalogowania się Użytkownika końcowego do Aplikacji za pośrednictwem Konta.
  3. Użytkownik końcowy może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Aplikacji, bez wskazywania przyczyny, poprzez zaznaczenie w Aplikacji: „usuń aplikację".
  4. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Aplikacji lub innego narzędzia z zachowaniem 30 dniowego terminu wypowiedzenia poprzez przesłanie Użytkownikowi końcowemu stosownego oświadczenia mailowo na adres poczty elektronicznej e-mail Użytkownika końcowego przypisany do Konta.
  5. Zakończenie umowy następuje również w momencie likwidacji Aplikacji przez Usługodawcę lub zakończenia przez niego działalności w zakresie świadczenia Usług, a także w sytuacji, o której mowa w ust. 3 Części IX Postanowienia końcowe.

VIII. DOSTĘP APLIKACJI DO ZASOBÓW URZĄDZENIA

  1. Dostęp Aplikacji do mikrofonu.
    Aplikacja niezbędnie wymaga dostępu do mikrofonu Urządzenia wyłącznie w celu pomiaru poziomu dźwięku tła otoczenia. Dane dźwiękowe nie są nagrywane, zapisywane ani przechowywane.
  2. Dostęp do Internetu.
    Dostęp do Internetu jest niezbędny do działania Aplikacji, w tym do synchronizacji danych, przechowywania wyników badań, obsługi kont użytkowników oraz komunikacji z serwerem.

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Klienci mogą nieodpłatnie uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie, za pośrednictwem Aplikacji oraz sporządzić jego wydruk, pozyskać, odtworzyć, pobrać, utrwalić treść Regulaminu.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych przyczyn, którymi są następujące okoliczności dotyczące usług świadczonych przez Usługodawcę na podstawie Regulaminu: zmiany przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na treść Regulaminu lub nałożenia na Usługodawcę określonych obowiązków przez organy państwa, zmiany danych Usługodawcy, zmiany warunków rynkowych wynikających z postępu technicznego, technologicznego i informatycznego, wprowadzenie do oferty Usługodawcy lub wycofanie z oferty Usługodawcy usług, zmiany nazwy marketingowej usług, rozszerzenie lub zmiana funkcjonalności istniejących usług oraz zmiana systemu informatycznego, konieczność sprostowania omyłek pisarskich, rachunkowych, a także zapewnienia jednoznaczności postanowień Regulaminu, nie zwiększająca zakresu obowiązków i nie zmniejszająca zakresu uprawnień Użytkownika końcowego, usprawnienie działania Aplikacji i obsługi Użytkowników końcowych, poprawy ochrony ich prywatności i zapobieganiu nadużyciom.
  3. O treści zmian Regulaminu każdy Użytkownik końcowy zostanie poinformowany przez umieszczenie przez Usługodawcę na stronie Aplikacji wiadomości o zmianie Regulaminu, zawierającej zestawienie tych zmian. O zmianie Regulaminu Użytkownik końcowy zostanie poinformowany, nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu. Użytkownik końcowy może zaakceptować w Aplikacji nową jego treść Regulaminu. W razie, gdy Użytkownik końcowy nie akceptuje nowej treści Regulaminu powinien wypowiedzieć umowę poprzez przesłanie wypowiedzenia w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty poinformowania go o zmianie Regulaminu. Jeśli Użytkownik końcowy nie wypowie umowy zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Usługodawcę, który nie może być jednak krótszy niż 14 dni kalendarzowych od momentu poinformowania Użytkownika końcowego o zmianie Regulaminu.
  4. Wszelkie prawa do Aplikacji, w tym do kodu źródłowego, prawa wyłącznego do treści udostępnianych w ramach Aplikacji, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, znaki towarowe Usługodawcy, wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Usługodawcy lub podmiotom, z którymi Usługodawca zawarł stosowne umowy. Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Aplikacji bez zgody Usługodawcy.
  5. W przypadku zaobserwowania wzmożonego ruchu na Koncie wskazującego na możliwość nieuprawnionego dostępu do Aplikacji i wykorzystywania go dla celów innych niż określone w regulaminie, Usługodawca zastrzega sobie prawo do tymczasowego zawieszenia dostępu do Portalu do czasu wyjaśnienia nieprawidłowości, o czym powiadomi Użytkownika końcowego na podany przez niego adres poczty elektronicznej e-mail.

Oświadczam, iż zapoznałem się z niniejszym Regulaminem oraz w pełni akceptuję jego warunki.